dijous, 9 d’octubre del 2014

Tornem- hi!!!

Aquest any comencem amb el blog més tard però  amb la mateixa il·lusió de sempre... S'ha convertit en una ferramenta útil per a les nostres classes i ja  no  podia retardar més la primera entrada d'aquest curs...
La primera entrada va dedicada per als alumnes de 5é que estan ansiosos per escoltar la base musical sobre la que cantaran un rap que ells mateixa crearan. Ací us la deixo i  recordar-vos que si trobeu una altra que us agrade més, cap problema i si preferiu acompanyar el rap amb beatboxing tampoc. Endavant!!!

Base per al rap


 
 
Recordeu que el rap, a l'igual que la poesia, té rima. Us deixo unes quantes estrofes de la cançó "Rap a dit" del grup valencià  Pupil·la per a que tingueu un exemple.

Ei vent diuen que t'enportes les paraules
Mira a vore si pots i a men portes tres o quatre
Que estiguen ben guapes i farem rimes a patades
Tremolen ánimes sentint aquestes paraules 

La vida és un misteri, jo ja no done credit
Pensava que amb el temps m'adependria el temari
Pero, que va !! Estic més perdut que carracuca
La vida és bruta i confusa, i ai ai ai ai m'esmussa

Els meus problemes ja sé que son universals
Però les solucions pareixen no ser-ho tant
Jo tracte de buscar un poc més de consistència
Però ma inocencia no me deixa, soc gandul per excelència

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada